neljapäev, 31. oktoober 2013

Halloween`i kõrvits


Lapsel oli kooli vaja viia kõrvitsalatern. Õnneks oli mul kõrvits olemas ja ta sai meisterdama asuda. Loomulikult aitasin ma teda ja teravate esemetega tegelesin mina.

Vaja läheb:
  • kõrvits
  • nuga
  • valge värv
  • pintsel
  • fimo savi must ja valge
  • ahi
  • kuumaliimi püstol ja liim
  • vatiin
  • kääre 

Algatuseks lõikasin ülemise osa lahti ja laps sai seest seemned ja muu ebavajaliku ära kraapida. Seejärel joonistasime harilikuga näo ja siis lõikasin mina joonistuse järgi osad välja. Valge värviga värvisime kõrvitsa ära. Seda tuli teha kaks korda, et jääks ühtlasem tulemus. Meie kasutasime värvimiseks mööblivärvi aga ma arvan, et akrüülvärv oleks ka väga hästi sobinud.

Ämblikud meisterdasime fimo savist. Selleks teed kõigepealt suurema palli, mille vajutad käega lapikuks. Siis rullid kuus ühepikkust jalga ja kinnitad keha külge. Silmade jaoks teed väikesed valged pallid ja veel väiksemad mustad. Enne kinnitamist teed silmade kohale kehas pisikesed augud valmis, paned valged pallid paika ja surud kinni ning kinnitad sama tehnikaga ka mustad silma osad. Suu vajutasime sisse lusikaga. Ämblikud küpsesid ahjus 30 min ning peale jahtumist kinnitasime need kuuma liimiga kõrvitsa külge. Ämblikuvõrgu tegime vatiini õhukesest kihist.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar